Scherpe prijzen

Gratis verzending boven de €50,-

Snelle levering

Altijd de beste deals

Veelgestelde vragen (FAQ)

We krijgen via onze klantenservice vaak dezelfde vragen binnen. De meest voorkomende vragen verzamelen wij hier om vooraf alvast antwoord te kunnen geven op je potentiële vraag. Staat jouw vraag hier niet tussen of kom je met het antwoord er alsnog niet uit? Neem dan gewoon even contact met ons op via de livechat of via klantenservice@zwembaddealer.nl.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt?

Als je een bestelling voor 17:00 plaatst dan doen wij er alles aan om deze dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen kan je dan de volgende dag je bestelling verwachten. We sturen je altijd een e-mail toe met een melding wanneer je order is afgerond. Je wordt ook automatisch op de hoogte gesteld van je Track & Trace code. Dan kan je altijd zelf in de gaten houden wanneer je bestelling bezorgd wordt.

Hoe lang heb ik recht op garantie?
Op al onze producten heb je een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product bij levering in goede staat moet verkeren. Zo niet, dan krijg je het aankoopbedrag teruggestort.

Daarnaast vermelden we op de productpagina’s ook de fabrieksgarantie. Deze vind je in de tabel met de specifieke productinformatie.

Hoe kan ik garantie aanvragen?

Wat vervelend dat je product defect is. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je het garantieformulier volledig in te vullen.

Om het garantieformulier in te vullen heb je je bestelnummer, je postcode en je huisnummer nodig. 

Woon je in België? Dan mag je jouw garantieaanvraag online registeren via de Intex Service Center België.

Mijn kortingscode werkt niet

Controleer eerst of je geen typfout hebt gemaakt. Let ook goed op hoofdletters. Werkt de code nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op.

Mijn product is kapot. Wat moet ik nu doen?
Dat is vervelend. We zullen je hier zo goed mogelijk mee helpen. Om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen vragen we je het garantieformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Dan kunnen onze medewerkers van de klantenservice direct aan de slag.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Het kan natuurlijk zijn dat je een foutje hebt gemaakt. Een verkeerd adres, postcode of een dubbele bestelling. Geen probleem, dat kan gebeuren. Indien je bestelling nog niet is verzonden kunnen we dit uiteraard voor je oplossen.

Neem contact op via de livechat of stuur ons een e-mail via het contactformulier en we helpen je verder.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas hebben wij geen showroom. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om artikelen bij ons af te halen
Ik wil een product retourneren

Is je product niet naar wens? Dat is jammer. Binnen 14 dagen na ontvangst* van je product kun je het terugsturen. Het product moet dan wel compleet en in de originele staat (zonder gebruikssporen) en verpakking retour worden gestuurd.

* De 14 dagen zichttermijn gaan in op de dag dat je je bestelling ontvangt. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat die los van elkaar worden bezorgd, gaan de 14 dagen in op de dag dat je het laatste product hebt ontvangen.

Wil je een product retour sturen? Meld je retour aan via ons retourformulier.

Je betaalt zelf de retourkosten. Indien je kiest voor een DPD retourlabel bedragen de kosten € 4,50. Het terugsturen van een pallet kost € 45 in Nederland en € 50 in België. Dit bedrag houden we in op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

Het aankoopbedrag* wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je product teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.

* Bij het ontbreken van de originele verpakking, accessoires of het constateren van gebruikerssporen of schade wordt 15% van het aankoopbedrag van het betreffende product ingehouden. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door het inhouden van 15% staan we vrij om een groter percentage in te houden op het aankoopbedrag of in uiterste gevallen de retourzending niet te accepteren.

Hoe lang moet mijn filterpomp draaien?

Het belangrijkste is dat het zwembadwater 2 keer per dag volledig gefilterd wordt. Controleer dus hoeveel m3 water er in je zwembad bevindt en wat de capaciteit van je pomp is. Zo bereken je eenvoudig hoe lang jouw pomp erover doet om 2x al het water rond te pompen.

Welke filterpomp heb ik nodig?

Welke filterpomp jij nodigt hebt hangt af van de grootte van je zwembad en de accessoires die je op je zwembad wilt aansluiten. We proberen ons te richten op een turnover van 4. Dat betekent dat je pomp het water binnen 4 uur rond heeft gepompt. 

Deel de inhoud (m3) van je zwembad door 4 en je weet de benodigde capaciteit voor jouw zwembadpomp.

Zijn de filterpompen bestand tegen regen?

De filterpompen zijn spatwaterdicht, maar we raden aan om de filterpompen af te dekken.

Mag je in het zwembad terwijl er een chloordrijver in zit?

Dat zou gewoon moeten kunnen.

Klantenservice
info@zwembaddealer.nl
Stel je vraag via de Livechat of stuur een mail naar info@zwembaddealer.nl

 Gratis verzending boven €50,-

 14 dagen bedenktijd

 Deskundige klantenservice 

Heb je hulp nodig?

Het kiezen van het juiste zwembad is niet zo eenvoudig als het lijkt. Wij van ZwembadDealer.nl begrijpen dat. Daarom proberen wij te voorzien in alle nodige informatie zodat je eenvoudig het perfecte zwembad kunt uitzoeken met de juiste accessoires en benodigdheden.

Op onze FAQ-pagina hebben wij alvast antwoord gegeven op de meest voorkomende vragen. Staat het antwoord op jouw vraag daar niet tussen? Neem dan contact met ons op via de llivechat of stuur ons een e-mail op klantenservice@zwembaddealer.nl